Mer shopping i Thailand

Hittade den på rea för ca 300 kronor ist för 1000 på ordinare, den är stickad med kanin invirkad... Mkt mysig...
Robert har alltid varit inne på klockor och tagit beställningar etc, och det var väl på tiden att jag införskaffade några till mig själv också, det är ganska kul snyggt och intressant när man lär sig lite märke och stil vad gäller klockor. Jag vill ha snygga eftersom jag har dom mer som accesoar än som en praktisk klocka. Detta är en RADO
En supersnygg Jane Lily plånbok!
En Chanelklocka
Bvlgari klocka!
Och en fet Rolexklocka var också tvunget! Har aldrig gillat dom helt hundra i utseendet, men saken är att denna trivs jag faktiskt bäst i nu! Skulle kosta ca 80 000 i vanliga fall...
En superfin ny anteckningsbok i skinn, handgjord...
Lite MAC makeup!=)
Och några snygga Pandoraarmband plus Thomas Sabo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0