I mammas lägenhet

Ja det är med blandade känslor man rensar ut mammas lägenhet här i skövde. Tungt både fysiskt och psykiskt! Men som tur är det jag, syrran, brorsan, kusinen, moster o min man så det ska gå lite lättare. Men hon har många saker och vi har bara 2 dagar på oss eftersom hon bor 4h från oss och när det dödsfall så gäller en månads uppsägningstid. Känns olustigt att gå igenom alla saker man sett hela livet, och dela upp allt mellan oss och slänga det mesta av hennes liv. Jag hade inte ens hunnit vara uppe i nya lägenheten så detta är första besöket i den, och i denna omständigheten känns det mindre kul. Som sagt, inte ofta man inte ser fram emot en helg, men denna vill jag ska va över nu! Hittade gamla foton från tunisien, 22(!) år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0