Paris Mon Chéri


Snart bär det av till Paris och en av de bästa människorna i världen råkar bo där! Besöket blir det 4:e i Paris och jag älskar det mer och mer för varje gång....
Första gången bjöd pappa dit mig och brorsan och vi hade nöjet att besöka Disneyland med, 2006..

Pappa posar vid Eiffeltornet!
Inne på Disneyland:
Tjusiga tapeter på hotellrummet.. Det som inte var tjusigt var att ligga bredvid en snarkande farsa hela natten:/
Tjusiga Seine

Andra besöket 2007 var till vännen min, kära Lynn!

Crepes alltså, jag kan föräta mig på dom, går upp 5kg varje gång bara på att äta crepes!
Goda bakelser måste man också inta i Paris!

Notre Dam är inte helt ful heller, speciellt inte inutu!
Coola grafittimålningar hittar man här och var...
Och en och annan drink slinker lätt ner vill jag lova.
Svenska Emelie och franska Eddie bor också där, mycket trevliga människor!

På kvällarna blinkar Eiffel loss som bara den i olika färger och konstelationer, mycket trevlig syn!Men se upp för sliskia fransmän som bara vill en sak, och det är inte att dricka te......
Moulin Rouge förtjänade en titt utanpå, en show skippade vi däremot....
Cafeet där Amelie från Montmartre spelades in, myyyysigt!
Eiffel en dramatiskt molnig dag.
Emelie och Tony!
Fina Lynnplynn!
Såhär glad är man när man besöker Paris!
Triumfbågen
Sacre Coeur är ett måste att besöka when in Paris!Snyggare kyrka får man leta efter.....

Champs-Élysées

Inne på Louis Vuitton där man för övrigt inte får fotografera, schhhh!
Baguettemannen!
I Paris har dom världens minsta vin-glas, de är väl därför vinet är så billigt!
Målartorget, Montmartre!
Daniel!
Sammankomst i Paris!
Rikets Sal i Paris
2 trevliga systrar jag träffade på Sammakomsten
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0